Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 27 augustus 2010

Terug online!

Lang leve "Orange": binnen de beloofde termijn van 1 week hebben we onze telefoon- en internetverbinding!!! De voorbije week was er ondertussen ééntje om "u" tegen te zeggen: vorige week vrijdag werden onze spullen hier uitgeladen en tot eergisteren hebben Jan en ik dan serieus doorgewerkt om alles uit te pakken en het huis in te richten. Woensdagavond kwamen nl. onze "grote inspecteurs" (lees: de kids) toe en we wilden hen toch graag reeds een "thuisgevoel" geven. En ondertussen crossen ze hier al twee dagen met veel lawaai door het huis! We mogen concluderen dat we in ons eerste opzet alvast geslaagd zijn ;-) Het is nu afwachten wat donderdag 2 september, de eerste schooldag in Frankrijk, zal brengen... Maar tot dan zijn we dus nog even samen in vakantie. Eindelijk!

3 opmerkingen:

  1. Geniet ervan met de kroost na deze hardwerkende dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat een pak sneller dan in Belgie, lijkt me, dat online geraken. Geniet nog van de laatste vakantiedagen! En heel veel succes voor de eerste schooldag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ferm gedaan! Wij kijken hier alvast uit naar enkele sfeerbeelden van jullie huis en omgeving :-) Ik hoop echt dat de school meevalt voor jullie kinderen en laat me maar bij tijd en stond weten wat jullie vinden van het Franse onderwijssysteem. Als lkr. heb ik daar uiteraard steeds interesse naar. Veel succes ginds en zoals beloofd: binnenkort ook heel wat nieuwtjes te rapen op onze eigen site. Groetjes! Tim.

    BeantwoordenVerwijderen