Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 7 mei 2012

Gevulde zondag

Houten bakje gevuld met Belgische specialiteiten voor mijn jarige Franse vriendin. Ze was erg opgetogen met het bier, de pralines, de donkere chocopasta's en de bruine suikers. Onze eerste BBQ van het seizoen organiseerden we ook ter ere van haar 38 kaarsen. De zon kwam wat laat, maar nog net op tijd voor de wandeling naar de paardenboerderij. Het stembureau lieten we letterlijk links liggen. Toch vol spanning gekeken naar de bekendmaking van de nieuwe president op de Franse zender. Om 20u stipt (met aftelling!) werd zijn foto in het groot op het scherm getoond. Na "monsieur blingbling", nu "monsieur normal". Benieuwd wat het geven zal. Volgens Thomas mogen we hier alvast een heleboel "Hollanders" verwachten ;-)
Posted by Picasa

1 opmerking: