Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 5 augustus 2012

Van confituur tot wafels

Zelfgemaakte confituur! Kobe en mijn vriendin maakten er de voorbije week werk van... En het was best wel eenvoudig. Ik had het me alleszins moeilijker voorgesteld, want ik had eerlijk gezegd dus nog nooit zelf confituur gemaakt. Maar ik ben dan ook "geen wafelbak-type", zoals de verkoopster in Metaleuven me noemde bij de bespreking van onze huwelijkslijst 11 jaar geleden. Gek toch, hoe je zo'n banale uitspraak over jezelf blijft onthouden. Ik vind het trouwens nog altijd jammer dat ik niet heb gevraagd welk type ik volgens haar dan wél ben ;-) Maar het wafelbakmachine stond inderdaad niet op onze huwelijkslijst.     Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Het gezellige-babbel-type, het genieten-van-het-leven-type, het gezin-en-vrienden-type, het onze-deur-staat-open-type... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naast alles wat hierboven al staat, ben jij ook het 'het-ultieme-bewijs-dat-je-ook-zonder-wafelbakmachine-een-supermama-en-vrouw-kan-zijn-type'! Trouwens, laat vooral geen hokjes-denken je vastnagelen aan een bepaald type. Ik zou een aantal jaren nooit gedacht hebben dat ik zoveel plezier zou beleven aan het maken en daarna opeten van mijn zelf gemaakte frambozenconfituur. Toen ik mijn moeder trots een pot meegaf,zag ik haar verbaasd denken: "Wat? Jij? zelf confituur gemaakt?" En jawel, de confituur is nog lekker ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen