Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 3 juli 2013

Laatste schooldag


Er werd al een tijdje ijverig afgeteld...

En vandaag is het ook in de school van onze kids zover...

De allerlaatste schooldag voor de zomervakantie!!

En een volledige woensdag nog wel!


Maar dan zit het eerste schooljaar in hun nieuwe school in Mulhouse er dus definitief op...

En is ons trio weer even helemaal klaar met alle Franse conjugaisons ;-)

Met veel dank aan onze privé-juf die dit schooljaar ook Kobe met zijn huiswerk wekelijks twee keer bij ons thuis onder haar hoede nam. Ze heeft dat schitterend gedaan!

Leuk weetje: onze kids haalden alledrie met gemak de hoogste punten op het vak Duits. Dat opent weer mogelijkheden naar andere buurlanden ;-)

 Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten