Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 23 oktober 2018

Au Monde du Vin


Terwijl onze kids thuis met een bakje verse sushi voor de tv zaten (ieder had zijn eigen bakje, dit om elke discussie te vermijden), genoten manlief en ik van een wijndegustatie bij Au Monde du Vin in Saint-Louis.

Het thema van onze avond was Bordeaux Rive Gauche en we proefden maar liefst negen verschillende wijnen uit het zuidwesten van Frankrijk. En ja, de oudste wijn - een Saint-Julien van Château Léoville Barton uit 1998 - was wel degelijk de lekkerste... Maar helaas ook de duurste. Het blijft voorlopig dus bij een foto van zo'n fles die hier voor 152€ over de toonbank gaat.
 
Wel bijzonder fijn om een doordeweekse avond zo in te vullen... Jans collega mag ons in de toekomst zeker nog uitnodigen voor zo'n wijnclubavond! Absoluut!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten