Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 8 juli 2022

À partager

Op doorreis naar Châtel,
stopte Goedle hier voor een frisse duik,
samen met zoon Jos,
en zoon Staf,
terwijl de mannen het bij Prosecco hielden, 
en er daarna veel sushi à partager was,
voor een vriendschap die ook al vele jaren gedeeld wordt :-)
Zalig dus om deze lieve vriendin uit Grembergen 
hier vanavond gewoon in onze tuin te zien lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten