Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 9 april 2023

Paaszondag

Gisteren reden ze samen de Grand Ballon op,
en vanochtend gingen beide broers
nog even "een uurtje losrijden",
terwijl hun ouders in Basel een terrasje deden!
Daarna was het hoog tijd voor de paasraap thuis,
onder een warme lentezon in de tuin,
tot zelfs op de eigen oprit ;-)
Paaseitjes dan ook bij het aperitiefke buiten, 
met een tevreden Thomas,
en een vrolijke Kobe!

Een mooie afsluiter van onze "Goede Week"
die dit jaar vol zat met veel minder leuke zaken
zoals een geldboete (twee eigenlijk!) per aangetekende brief,
een betoging in Mulhouse die ons (ver) deed omrijden,
een afwasmachine die nu plots niet goed meer sluit...

Gelukkig is er dan altijd nog (paas)chocolade :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten