Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 23 juni 2026

Bruno Mars

Een enthousiaste Agathe, Leo, Britt en Zoé,
 helemaal klaar voor het concert van Bruno Mars,
in het Stade de France in Saint-Denis,
waar de Amerikaanse singer-songwriter
zijn nieuwe album "The Romantic" voorstelde,
met rood als "onofficiële dresscode"
voor deze wereldtournee
en met zijn nieuwe solomuziek
is hij nu - na bijna 10 jaar - 
helemaal terug van weggeweest.

Een superfan is Britt zeker niet,
maar dit concert vond ze absoluut geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten