Een enthousiaste Agathe, Leo, Britt en Zoé,
helemaal klaar voor het concert van Bruno Mars,
in het Stade de France in Saint-Denis,
waar de Amerikaanse singer-songwriter
zijn nieuwe album "The Romantic" voorstelde,
met rood als "onofficiële dresscode"
voor deze wereldtournee
en met zijn nieuwe solomuziek
is hij nu - na bijna 10 jaar -
helemaal terug van weggeweest.
Een superfan is Britt zeker niet,
maar dit concert vond ze absoluut geslaagd!
.jpeg)




Geen opmerkingen:
Een reactie posten