Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 18 november 2011

Scrapbooking européen

Atelier "scrapbooking européen" gevolgd en ziehier mijn eerste pagina! Deze variant op de "scrapbooking américain" wil foto's op een meer sobere manier op een pagina in beeld brengen. Zonder dus al te veel stickertjes, glittertjes, strikjes of andere opsmuk die je bij de Amerikaanse versie wel in overvloed tegenkomt. De animatrice was een fijne madame die haar opleiding volgde bij AZZA, een organisatie die haar oorsprong vindt in BELGIË! Om dat te ontdekken moet je dus naar Frankrijk verhuizen ;-)

3 opmerkingen:

  1. Ik had nog nooit gehoord van een Europese variant op het Amerikaanse scrapbooking. Maar het klinkt wel goed, want de Amerikaanse versie is inderdaad naar onze smaak nogal veel geglitter en overdaad. Heel mooi eerste resultaat. Ik kijk uit naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!! Echt knap. Ik kijk er naar uit. Misschien binnenkort een privé workshopke?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey An ,
    Tof zeg dat de plannen in je hoofd nu écht al aan uitvoering bezig zijn !
    Een mooi startschot voor een nieuwe hobby, nu ja nieuw, je was altijd al een held in fotoboeken bijhouden in vergelijking met mij.

    Groetjes, CArla

    BeantwoordenVerwijderen