Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 18 april 2012

Eerste prijs!

Gisteravond prijsuitreiking van de jaarlijkse poëziewedstrijd in Pfastatt. Thomas behaalde de eerste prijs van alle leerlingen uit zijn klas! Podium op en voorlezen dus. Ondergetekende ondertussen ijverig aan het filmen en foto's trekken. Want wauw, onze Vlaamse jongen de eerste van zijn klas in een Franse taalwedstrijd!!! Noem me gerust een "irritant trotse ouder" ;-)Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Om het met een Frans woord te zeggen: CHAPEAU! Groot gelijk dat ge trots zijt, je moet het maar doen als niet-Franstalige.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is fantastisch! Onze kids passen zich goed aan hé An en dat doet ons moederhart zoveel deugd!
    Dikke proficiat aan Thomas :)
    Hopelijk tot binnenkort!
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bravo , quelle fierté !!! félicitations au jeune poète ... bises, Christelle DAVERIO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd naar zijn winnende inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, zie nu dat die op de foto staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan mag je hem echt wel "ne krak" noemen!

    BeantwoordenVerwijderen