Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 21 april 2012

Première étoile

Gisteravond andermaal prijsuitreiking. Nu van de skiwoensdagen. Thomas en Britt hebben hun eerste ster behaald! Thomas had bovendien ook de snelste tijd van zijn groep in de afdalingswedstrijd. Hij kreeg een gepersonaliseerde beker van de burgemeester. Dat werd dus weer glunderen op het podium ;-) Zelf erg ontroerd bij het filmpje over de skivakantie in Nauders: hoe onze kids daar dan vlot die berg afskiën... Geweldig om zien! Vervolgens werden er ook foto's geprojecteerd: alle kinderen samen aan tafel, samen lachend en spelend in de sneeuw... Geluk met de grote G. Ik denk aan de families in Lommel en Heverlee en krijg een krop in de keel. Het is gelukkig donker in de zaal.Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Phoe.. An, Ik voel de emotie gewoon bij het lezen van je bericht.
    Zo'n mengelmoes, zo dubbel, ...
    Toch fijn dat je ons laat meegenieten & voelen van dat dubbele geluk , in veel betekenissen !
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen