Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 13 januari 2013

Back in the USA!

Jaarlijkse Budget Meeting in Houston! Manlief zal de komende dagen in grote airco-ruimtes vergaderen. Zelf mag ik Texas weer wat verder verkennen. Het was vanmorgen alvast een blij weerzien met het uitgebreide ontbijtbuffet in hotel The Hyatt in The Woodlands. "Think big!" Dat ga ik hier zeker doen.

3 opmerkingen:

  1. Ha , geweldig : ge zijt toch bereikbaar daar in de US. Veel plezier en als het effe kan , kom ik hier wel meegenieten ;)
    Groet, de vaste klant uit B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Go shopping, eet een steak and cheese sandwich of lekkere slaatjes, ga naar Starbucks en neem er een lekkere muffin bij de koffie,... Wat je ook doet: enjoy your stay big time!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. An, het was geweldig om je terug te zien na zoveel jaar... en dan nog wel in Houston. Veel liefs. Olivia

    BeantwoordenVerwijderen