Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 29 augustus 2015

Basel op z'n best


Vanavond, en ook op alle andere warme zomeravonden...

Dan vind ik Basel op z'n best!

Wanneer jong en oud tot zonsondergang met kleurrijke (en waterdichte!) zwemzakken in de Rijn voorbijdrijft en op de oever kleine BBQ's worden aangestoken... Ja, dan loop ik daar graag langs het water.

En geen enkele andere stad bezorgt het me ook zo opvallend, zelfs iedere keer opnieuw: dat instant vakantiegevoel waarvan je wil dat het eeuwig blijft duren...

Echt, het was weer "Basel op z'n best" vanavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten