Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 24 augustus 2015

Enkele Vlamingen in de Elzas


De voorbije dagen Leefdaal (voor een pitstop) en Winksele-Delle (voor een zalig lang weekend) op bezoek gehad!

En het blijft leuk om Vlaamse vrienden in ons Franse leven te mogen ontvangen, al dan niet voor langere tijd, gewoon aan de eigen tafel thuis of samen op uitstap in de streek... Iedere "formule" is fijn en de vertrouwdheid blijft sowieso groot!

Want uiteindelijk zijn wij het zelf ook, al vijf jaar lang bovendien: enkele enthousiaste Vlamingen in de Elzas :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten