Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 10 december 2016

L'Alsace


Deze week volgde Thomas zijn observatiestage bij de krant L'Alsace. Met stijgend enthousiasme en steeds meer verhalen zat onze puberzoon iedere middag/avond naast me in de wagen. En het absolute hoogtepunt? 'De fotoreportage op donderdag,' antwoordde hij zonder enige twijfel.

'In mijnen tijd bestond dat toch allemaal niet.' Als het niet zo verschrikkelijk oud klonk, had ik het beslist hardop gezegd. Maar ik deed er dus het zwijgen toe en zuchtte slechts in mijn hoofd.

Intussen liet ik vanmiddag voor zoonlief de mooie kopie van de allereerste voorpagina uit 1944 inkaderen... Omdat ik zo'n moeder ben die graag voor 'blijvende herinneringen' zorgt... (En dat klinkt nu wellicht ook weer verschrikkelijk oud! Hellep!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten