Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 31 januari 2019

Beetje verliefd


'Quoi de neuf?' vroeg de orthodontist me gisteren ter begroeting en bijna vertelde ik hem over het boek dat ik had meegebracht en in de wachtzaal had zitten lezen. Mijn eigen boek dus. 'Wel een spannend verhaal,'  had ik even voordien nog lachend tegen Thomas gezegd en hij grinnikte zoals alleen een puberzoon dat kan.
 
Maar het apparaatje van zoonlief werd dus verder aangevezen zonder dat ik iets zei. Het is ook te beschamend voor woorden, hoe ik hier de laatste dagen haast verliefd rondloop met mijn eigen boek!! Godzijdank heeft geen enkele Fransman het in de gaten.
 
Verbouwereerd keek ik dus ook naar de bloemist die in de late namiddag plots voor onze deur stond. Maryse, Jans collega uit Basel, liet een prachtig wit bloemstuk bezorgen met haar persoonlijke felicitaties voor mijn 'ouvrage qui concrétise de longues années de travail'.
 
Tja, toen zat ik hier dus weer wat verliefd voor me uit te staren... Met mijn boek én het verse bloemstuk naast me op onze livingtafel!

1 opmerking:

  1. Wees maar schaamteloos verliefd en trots,
    want het ligt er nu écht
    en jouw naam staat te blinken op de kaft !
    Auteur, schrijfster, publicatielijst: mooie aanvulling voor je CV !

    BeantwoordenVerwijderen