Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 26 mei 2020

Bloemsuikerjaren

In Frankrijk eet men 2x per dag "warm",
daar herinneren mijn pubers me vaak genoeg aan...
En de pannenkoeken vielen vanavond dus ook weer in de smaak :-)
 
Dat je bloemsuiker krijgt 'door gewoon bloem en suiker samen te voegen',
verkondigde de oudste zoon onlangs wel nog bloedserieus!
 (Hoe hij volgend jaar als student voor zichzelf gaat koken,
wil ik als ouder voorlopig dus liever niet weten.)
 
Maar 'zijn bloemsuikerjaren',
zo noem ik nu alvast zijn studentenjaren!
 En mogen ze dus zoet en zacht zijn,
en gevuld met alle tijd van de wereld...
 
Omdat ik zelf ook de beste herinneringen aan mijn jaren in Leuven heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten