Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 19 februari 2021

En plots

En plots is het weer zover, zie ik naast me aan het rode licht een geopend autoraampje, de arm losjes uit de auto bungelend. Lente. Of de voorbode ervan, wie zal het zeggen. Bij de start van onze Franse krokusvakantie is deze plotse warmte alleszins welkom.

De dag begon ook veelbelovend, met een eerste kennismaking via zoom, want Kristin (in België) en Katrien (in Spanje) willen graag de cover van mijn Franse boek ontwerpen. Heb ik hier nu mijn eigen "K2" en ik ben er dolgelukkig mee :-)

"Étoile filante" komt er dus. Na 7 afwijzingen en 2 uitgeverijen die (nog) niet reageerden (de zevende afwijzing kreeg ik deze week nog), ga ik het in auto-édition uitgeven. Mijn boek zal in beperkte oplage gedrukt worden via librinova. Het kan in de Franse boekhandel besteld worden en er komt ook een E-book.

Op de schoolparking hoor ik 's avonds een moeder luid lachen, zet ik de eigen muziek intussen toch wat stiller... Want ja, ze kunnen weer, die geopende autoraampjes!

1 opmerking:

  1. Mooie titel , ook in het Frans , An!
    En sterk hoor , hoe je dat doet, verdriet verwerken,al lang, en jezelf op de kaart zetten, na de afwijzing van heel wat Franse uitgeverijen.
    Gewoon verder doen lijkt het voor een ander, maar dat is het zeer waarschijnlijk niet.
    Ik duim dat je Franse boek ook veel mag gelezen worden en je veel begrip, goede gesprekken en positieve kracht brengt!
    Lieve groet,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen