Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 19 mei 2021

Met de huiswerkjuf

Op zoek naar een studio voor Britt,
begonnen we de verkenning vandaag in Straatsburg.
De huiswerkjuf nam ons graag op sleeptouw,
wat ze meer dan 10 jaar geleden ook reeds deed,
toen ze bij ons thuis 3x per week Franse les kwam geven!

'Hoe ging dat liedje van Grenadine ook weer?' 
vroeg ze vanavond nog aan Britt,
maar die wist het ook niet meer, 
zat achter in de wagen filosofie te herhalen,
terwijl ik in de avondspits met Mme Entz naast me 
dus tevergeefs probeerde die voorbije jaren in te halen...

2 opmerkingen:

  1. Hoi An,
    OH, ik hoop zo dat jullie een goede plek vonden voor Britt !
    Zalige foto's van madame Entz en Britt. Allebei staan ze er heel mooi en hartelijk op.
    De band van jaren is zichtbaar op de foto en fijn dat ook jullie nog steeds zo goed met elkaar kunnen spreken. Super dat jij dat ondertussen ook zo goed allemaal in het Frans kan!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi An,
    Is het inmiddels al gelukt om wat te vinden? Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt die je helpen!
    Liefs, Elian X

    BeantwoordenVerwijderen