Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 24 oktober 2010

Weekend op wieltjes

Dit weekend werd Kobe 4 jaar en we zorgden voor een programma op maat van de jarige: we gingen naar het automuseum in Mulhouse. En wat een schitterende collectie auto's daar te bewonderen valt! Werkelijk de moeite! Bovendien konden we ook de nieuwste modellen bewonderen die recent nog op het auto-salon in Parijs stonden. Manlief had er wellicht graag het hele weekend rondgelopen! En ja, zelfs mijn vrouwenhart kreeg het warm bij het zien van de Bugatti-promotiefilm ;-) Maar de jarige wilde ook nog gaan zwemmen en pannenkoeken eten. Aldus geschiedde.

2 opmerkingen:

  1. Hoi allemaal,
    Nog maar net 4 en al zo'n klassevent in zo'n klassewagen. Ik geloof dat ik die foto eens aan mijn dochter moet tonen :)

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey An,
    Tussen al de drukte door (we hebben morgen grootouderfeest op school), ben ik even nieuwsgierig aan het lezen hoe jullie het daar stellen. Als ik het goed lees en zie, valt alles stilaan op zijn poten en kan iedereen al wat genieten van zijn nieuwe stek.
    Ik mail nog wel eens in de vakantie.

    Groetjes,

    Ilse en co uit Everberg

    BeantwoordenVerwijderen