Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 3 januari 2011

"Echte vrouwen kiezen anders"...

...is de uitdagende titel van een boek dat ik deze kerstvakantie van een vriendin cadeau kreeg. Het gaat over de keuzes die vrouwen op een bepaald moment in hun leven moeten maken. Uit de teksten blijkt dat een nieuwe weg vaak gekozen wordt op een moment dat alles hopeloos lijkt en er weinig licht aan de horizon gloort. Moeilijke situaties kunnen dus voor moedige beslissingen zorgen. Boeiende lectuur! Ondertussen wens ik jou, mijn beste blog-lezer, toch graag een mooi 2011 ZONDER al te veel moeilijkheden, maar wél vol fijne ontmoetingen en leuke uitdagingen die jou als mens doen groeien. Veel geluk ook in alle zaken die jou nauw aan het hart liggen! En moge er een goed evenwicht zijn in alle activiteiten die jouw agenda vullen...
Hier zit de kerstvakantie er nu op. Ons trio trok deze morgen weer dapper naar school. De voorbije 2 weken verbleven we bij onze families in België die we langs deze weg graag nog eens expliciet willen bedanken voor alle goede zorgen. We wensen hen graag een rustige(!) verderzetting van hun vakantie ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten