Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 28 augustus 2014

Vierde jaar rond!


Vorige week liet het bezoek uit Antwerpen de Belgische vlag op ons wasrek achter.
Vier jaar later zijn we ook nog steeds echte Belgen die in Frankrijk bier en pralines invoeren en die via tv en internet hard voor de Rode Duivels en KV Mechelen blijven supporteren.

Het oorspronkelijke plan om na drie jaar naar België terug te keren, werd dus voor onbepaalde tijd opgeschort. Dat het Franse leven ons hier bevalt, staat vast. Dat sommige zaken moeilijk blijven, staat ook vast.

Of we vroeg of laat naar ons vaderland terugkeren?

Door de verhuis hebben we alvast geleerd om heel wat zekerheden los te laten...

En de wasspelden laat ik ondertussen nog even zo hangen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten