Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 19 januari 2015

Nog zes weken...


...en mijn elektrisch autootje staat in de nieuwe garage en wordt daar opgeladen!!

De nouvelle prise die speciaal daartoe in het nieuwe huis geplaatst werd, vind ik wel een schoon folieke van onze électricien. (Naar de zwevende constructie in het oude huis zal ik alvast geen heimwee hebben!)

En vandaag begint de schrijnwerker... Want die liet vorige week op zich wachten... Ben nu heel benieuwd naar de bibliotheekkast!! Hopelijk is ze niet meteen te klein :-)

Om die prise moet ik ondertussen nog altijd glimlachen! 'Want wie het kleine niet eert...'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten