Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 13 oktober 2015

Negen in de zon


Omdat Kobe negen wordt in onze Franse herfstvakantie (die eind deze week al begint!), vierden we zijn verjaardag vorige zondag reeds met enkele klasgenootjes.

En ik ben altijd opgelucht wanneer de zon schijnt op zo'n kinderfeestjes!!

Want een "regenprogramma" hadden we ook nu niet voorzien... (Of kan je bij slecht weer toch al die klasgenootjes gewoon drie uren samen in de zetel voor de televisie zetten?)

Gokken op mooi weer, het lukt ons hier vaak aardig in de Elzas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten