Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 28 mei 2017

Fête des mères

 
Des milliers d'étoiles dans le ciel
des milliers d'oiseaux dans les arbres
des milliers de fleurs dans les jardins
des milliers d'abeilles sur les fleurs.
 
Mais seulement, seulement
une étoile qui éclaire mes jours
un soleil qui réchauffe mon cœur
un sourire qui illumine mes nuits.
 
C'est toi maman.
 
Kobe

 
Met ook een hemelhoge knipoog vanavond...
We laten je niet los, lieve meid.
X

1 opmerking:

  1. Moederdag zal wel een dubbel gevoel geven voor jullie.
    Maar wat een super-mooi gedicht van Kobe !
    Zoveel lieve woorden doen dat sterretje extra twinkelen ...

    BeantwoordenVerwijderen