Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 23 augustus 2021

Kids-Free Kwartet

Boswandeling in Richwiller,
met de vrienden uit Winksele-Delle!
Een gezamenlijk fietstochtje ook, 
om een kaarsje te branden...
en een selfie te nemen van ons kwartet!
Verder babbelden we gewoon veel in en rond ons zwembad,
tot de avond viel en tot de Franse vriendin ook weer huiswaarts trok.

Echt heerlijk om, 
na de corona-onderbreking vorig jaar,
weer samen te kunnen genieten 
van ons weekendje zonder (zes) kids eind augustus.

Met veel dank dus aan de grootouders
om dit opnieuw mogelijk te maken.

2 opmerkingen:

  1. Tof om te zien, hele mooie selfie !
    En ja net dat heb ik gemist, een babbel zonder kid(s). Het was ook zalig dat ze er bij was en we halen de schade hopelijk nog wel eens in he?!
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Carla, dat onze zes kids er afgelopen weekend niet bij waren, belette echter niet dat er toch regelmatig over hen gesproken werd ;-)

      Verwijderen