Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 24 augustus 2021

Voor en Na

Voor al wie fan is van "Voor en Na" programma's:
hoe onze eerste eigen kast uit de Brugstraat 
en alle schoenenrekjes hier in juli vervangen werden,
door een zitbank met ingebouwde schoenenkast!
Hoe vervolgens het hoge werkblad aan het raam
(dat al een tijdje plaats maakte voor ons konijn Fee
want de zitkrukken zijn reeds lang verdwenen),
nu ook vervangen werd door een laag venstertablet 
en ingebouwde kasten helemaal rondom,
met nog wat plaats voor decoratie.
De lege bijbouw die sinds vorige zomer 
op zijn afwerking wachtte,
werd intussen als opslagruimte gebruikt,
en vervolgens omgetoverd tot een groot bureau,
dat we de komende tijd met veel plezier
verder zullen inpalmen en inrichten.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind die voor en na wel leuk om te zien, en zeker aangezien we het nog nooit in het echt gezien hebben. Dus we proberen ons jullie huis visueel voor te stellen met de geposte foto's hier ! Kan niet anders dan dat dat er geweldig uitziet. En wat een ruime bureau zeg, is goed voor nog veel schrijfwerk vermoeden we... Ziet er allemaal zeer knap uit hoor !

    Groetjes vanuit Baal x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Katleen! En die bureau stond al lang op het verlanglijstje... Laat de schrijfinspiratie nu ook maar komen ;-)

      Verwijderen
  2. Wawh! Zoveel plaats! Ziet er allemaal mooi strak uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het strakke hopen we inderdaad te kunnen behouden. We gaan dus ook voor een lege livingtafel, ahum!

      Verwijderen
  3. “vóór” vond ik al mooi, maar “na” is gewoon schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn hier zeker ook zeer enthousiast over het verschil :-)

      Verwijderen