Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 19 januari 2022

Blanco blad

Het blanco blad. Wie heeft er geen schrik van??
Intussen kreeg ik wel een zeer mooi schrift van Maryse, 
met de boodschap 'au plaisir de te lire très vite à nouveau'.
 
Het staat nu ook zwart op wit in de lokale krant, 
dat ik een tweede boek ga beginnen...
 
Ik maak er dus best werk van,
al blijft de vertwijfeling groot.
 
'Wat doe ik mezelf ook aan?
Wil ik weer door al die fases gaan?
Niemand zit hierop te wachten...
En gaat het een tweede keer lukken?'

Schrijven dus.
Gewoon beginnen, hopla!
Welkom blanco blad.

4 opmerkingen:

  1. Katleen Vander Elst19 januari 2022 om 12:35

    Bij deze kan het schrijven beginnen... Hopelijk vind je de inspiratie en natuurlijk ook de tijd om een 2de boek te verwezenlijken ! Wij zijn vanuit België alvast zeer fier op wat je daar in de Elzas al allemaal bereikt hebt hoor !
    Laat de inkt dus maar vloeien op je blanco blad(en)...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet wachten om het te lezen!
    Liefs, Elian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet twijfelen, niet te veel nadenken over de zin van het leven, dat is zo een groot mysterie als het heelal, wij stellen ons veel te veel in vraag, en laten ons te veel onder druk zetten, daarom doen, begin te typen, klinkt het niet, dan botst het; Veel succes .Van een jonge man van 79 Hugo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kan dat zeker!! Hupla, beginnen maar! Eens de start voorbij zal de inkt uit je pen vloeien! Bon courage! Ik sta al aan de zijlijn te supporteren! groetjes uit Kortrijk

    BeantwoordenVerwijderen