Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 13 januari 2022

"Iedereen beroemd"

Fijn interview in onze lokale kranten vandaag:
Al moest ik vanochtend in de Super U
toch twee keer kijken,
want werkelijk nooit gedacht dat ik
ook op de staanders van de krant
zou worden vermeld.

5 opmerkingen:

  1. Hey An, hoe zaaaalig is dat!! Proficiat met dat artikel in de krant-en de posteraffiche aan de Super U. Jij wordt dus nu een CF-célèbre Française of beter CB...Célèbre Belge...dat heeft nog meer waarde, want Carte Bancaire is net dezelfde afkorting ;-). Groetjes uit Kortrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder! Ben heel benieuwd of je veel reacties (en bestellingen :-)) gaat krijgen.
    Liefs, Elian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ! Steeds meer bekendheid in de Elzas !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Katleen Vander Elst19 januari 2022 om 12:33

    super toch ! Je wordt nog een bekende schrijfster hé nichtje. We zijn fier op jou hoor.
    Doe zo verder...

    BeantwoordenVerwijderen