Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 4 mei 2022

Eén ding tegelijk

Dat ik niet meer wil multitasken, maar slechts één ding tegelijk wil doen, staat nu ook in de krant. En voor het eerst in mijn leven krijg ik zelfs likes! Op de instagrampagina van De Standaard bedoel ik dan, want zelf zit ik niet op Facebook, Instagram, Twitter of wat dan ook. Ik zweer zelfs nog bij mijn oude Nokia baksteen

Dat laatste zorgde wel voor een probleem toen de fotografe van de krant vanop afstand foto's wilde nemen voor het artikel. Dan maar screenshots maken via mijn laptop (op een tuinstoel aan onze voordeur gezet). En die reflecties? Dat is de weerkaatsing van het zonlicht in de ruiten van onze wagen op de oprit! (Gelukkig regende het dus niet tijdens deze fotoshoot.)

Ook het interview zelf kende zo zijn omwegen toen de laptop van de journaliste defect bleek (en we voor ons gesprek dan maar gewoon overschakelden op "de vaste lijn"). Maar kijk, het is gelukt. De deadline werd net op tijd gehaald en die likes doen best veel deugd nu :-)

1 opmerking:

  1. Ik kan me helemaal voorstellen dat die likes je goed doen en ook helemaal dat je ze krijgt. Inspirerend verhaal dat velen jaloers deed wegdromen, denk ik maar zo.

    BeantwoordenVerwijderen