Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 28 mei 2022

SWAN

Met mijn Franse vriendin naar Masevaux,
naar de Grange Burcklé, Gebarsten Schuur,
voor een akoestisch concert van Nathalie Barny, alias SWAN,
die prachtige covers bracht van
hits uit de vorige eeuw zoals
Creep (Radiohead)
Your song (Elton John)
The Rose (Bette Midler)
With our without you (U2)
Pas toi (Jean-Jacques Goldman)
The show must go on (Queen)
én ook met eigen nummers aangenaam verraste!

Een fijne avond onder een fleece-dekentje
en met een pot de l'amitié - een glas Crémant d'Alsace -
als afsluiter door de organisatie aangeboden.

Alles van en voor mensen "van de vorige eeuw" dus,
we waren zelfs mooi vóór middernacht terug thuis ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten