Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 25 augustus 2022

Kinderloze dagen

Met z'n tweeën alleen thuis. Dat is eten voor de televisie. En dan zappen naar hartenlust. Met véél ruimte in de zetel! Echt, het is te gek voor woorden... Hoe fantastisch we dat dus vinden, die hele living nog eens van ons alleen, zonder ons trio dat alles inpalmt en altijd honger heeft ;-)

Nu ik geen boodschappen doe (nog zo'n zaligheid!), eten we voornamelijk tomaten uit de tuin. Tot we dat beu worden en op restaurant gaan... Waar we dan ook weer alles willen uithalen! En zo trokken we deze week nog eens naar het prachtige tuinterras van Il Cortile in Mulhouse:
We namen er zelfs stiekem een selfie,
om nadien in onze zetel thuis te kunnen nagenieten,
ongestoord en met alle ruimte voor onszelf.
Yep, werkelijk te gek voor woorden!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten