Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 17 augustus 2022

Over de dingen des levens

Op vakantie in Baldersheim kwamen Willy en Monika uit Lichtervelde hier vandaag even langs. West-Vlaanderen dus aan onze tuintafel! Maar bovenal lieve Monika die ik eind jaren '90 leerde kennen als directrice van een basisschool in Roeselare. 

Wonderlijk en mooi hoe het ons is gelukt om contact te blijven houden over al die jaren... Als jonge pedagoge zou ik dat nooit gedacht hebben, voelde ik me toen vooral erg onzeker tijdens die vergaderingen met alle directies van het VLP-scholennetwerk. 

Maar kijk, een kleine kwarteeuw later treffen we elkaar dus nog eens voor een babbel... Over de dingen des levens en hoe ieder mensenleven loopt... Gewoon hier thuis, op een warme woensdagmiddag in de Elzas. Wonderlijk toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten