Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 10 oktober 2022

Brumath Cross Days

Eerst de regionale cyclocross op zaterdag,
dan de UCI wedstrijd op zondag:
Kobes opwarming die tweede dag op de parking,
daarna met 55 internationale junioren 
klaar aan de start.
Langs het parcours enkele supporterende 
Vlaamse Tormans ladies :-)
Het woord échafaudages leerde ik zelf kennen
toen de bouw van ons Franse huis startte in 2014,
maar nu rijdt Kobe er dus gewoon over...
en ook de trappen werden zes toeren lang 
dapper genomen.
Let op de Vlaamse camionette op de achtergrond,
terwijl de koers zich verder voltrok
onder een prachtige Franse herfstzon.
Napraten gebeurde naar goede gewoonte
met de Franse fietsvrienden,
want onze eigen Vlaamse coureur
blijft graag onder de radar.
Gekke bekken trekken,
is dan weer geen enkel probleem ;-)
Lekker nagenieten werd het nog 
rond de buvette in Brumath,
waar best wel een fijne 'festivalsfeer' heerste
op deze zomerse zondag in oktober.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten