Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 17 oktober 2022

Kleit

Een lezing in Kleit (bij Maldegem),
waar de parochiezaal buiten gebruik is,
en ze noodgedwongen samenkomen in de voetbalkantine,
met dus een echte tribune op de achtergrond ;-)
Een fijne voordracht met warme signeersessie achteraf!
Vervolgens reed ik nog even naar de kust,
voor een 'selfie' met mijn meest trouwe supporters,
en een mooie wandeling op de dijk in Knokke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten