Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 21 november 2022

Dans le Morbihan

Met de camionette van de club naar Bretagne,
naar het departement Le Morbihan:
een verre autorit naar het westen,
met onderweg veel windmolens.
Verkenning van het parcours in Camors.
Naamafroeping eerste koers op zaterdag,
daarna alles geven onder een stralende herfstzon...
en onder Vlaamse aanmoediging
vanuit de materiaalpost :-)
Ons nummertje 77 eindigde ook 77ste op 141.
Nadien alles goed inladen in de camionette,
om de dag erna vol nieuwe energie
aan de tweede opwarming te beginnen. 
Start tweede koers op zondag,
andermaal onder een prachtige herfstzon,
al was het parcours iets meer 'glissant'
door alle regen van zaterdagnacht...
en in de zandbak ging het daardoor 
'wel iets vlotter'.
Kobe finishte als 83ste op 148 junioren,
die er allemaal nogal gelijkaardig uitzagen,
wat zorgde voor veel én grondig kuiswerk nadien!

De derde en vierde 'manche' van de 'Coupe de France de cyclo-cross' zit erop,
nu nog de vijfde en zesde 'manche' begin december in Troyes in de Grand Est,
wat gelukkig dus al weer wat dichter bij huis ligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten