Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 12 januari 2024

Sushi smakelijk

Vorige zaterdag trokken we nog even
met z'n allen naar Noohn in Basel,
om met véél sushi het nieuwe jaar te vieren,
want de rauwe vis is er echt overheerlijk,
de warme hapjes zijn er lekker knapperig,
en de 'poulet green curry' is er
een absolute aanrader als hoofdgerecht!
Tijd dan nog voor al onze goede voornemens,
die we hopelijk zullen volhouden/waarmaken in 2024.

'En ja, zorg dat die voornemens zo specifiek mogelijk zijn:
denk dus na over de wie, wat, waar, wanneer...
Hoe meetbaarder, hoe beter.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten