Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 25 april 2024

Ergens onderweg

Vakbondsactie bij EasyJet in Basel vandaag,
dus last minute plaats gezocht op treinen naar Bordeaux,
al vroegen we ons vanochtend in Mulhouse wel af
waar alle andere reizigers voor deze (eerste) TGV bleven
aangezien Kobe "de laatst beschikbare tickets" had?!

Lentevakantie voor de jongste zoon hier,
en hij is volop bezig met testen en gesprekken
in verschillende 'écoles de commerce'.

Morgen dus ook in de school van Britt.

Het overstappen in Parijs ging vanmiddag vlot:
'Ben al in Montparnasse geraakt, dat is al iets,'
klonk het geruststellend.

Succes met uw 'entretien de découverte', Kobe.
En een fijne tijd bij uw zus dit weekend!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten