Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 16 april 2024

Il y a 10 ans!

Dag op dag 10 jaar geleden:
de allereerste fietstraining van Kobe,
met Yannick - de president van onze club -
en reeds in de tenue van '110 Cyclisme Illzach',
op een fietsje in bruikleen van de club!
Naast de voetbalterreinen in Illzach,
zorgde Yannick voor een klein parcours,
waar Kobe aan zijn behendigheid kon werken, 
al vroeg iedere start sowieso de nodige vaardigheid,
met die korte beentjes van toen!!
En zo brachten ze die eerste training samen door,
tot de jongste zoon er dorst van kreeg,
en wij Yannick vorige week thuis uitnodigden
om hem te bedanken voor de voorbije 10 jaar.

Un GRAND merci pour tout, Yannick!
Félicitations également pour ton anniversaire aujourd'hui.

1 opmerking:

  1. Kobe était plus petit que le vélo, et maintenant il dépasse le coach!
    Je me réjouis de rouler avec lui bientôt sur les sentiers vosgiens. Je pense que ça va être dur pour moi en montée! 😉

    BeantwoordenVerwijderen