Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 19 januari 2011

Ondersteboven!

Gisteravond werd onze computer helemaal "ondersteboven" gezet. Het internet, onze digitale documenten: alles stond op z'n kop! En 't is niet dat onze pc last had van "chagrin d'amour", wat het boeiende thema was van mijn privé-les Frans die namiddag. Neenee, onze 4-jarige smurf wou 's avonds de computer goed afsluiten en had in al zijn ijver op (heel) wat knoppen tegelijk geduwd zodat het beeld op het scherm helemaal ondersteboven stond! We hebben telefonisch direct onze technische bijstand uit Mechelen ingeschakeld want meerdere gezinsleden waren hier toch wel "licht in paniek" ;-) Gelukkig werd het euvel na een halfuurtje zoeken verholpen en waren we dus vlug terug online zoals het hoort. Maar de "contrôle parental" van Orange wordt deze dagen wel weer aangevuld met een versterkte "contrôle physique" van mamalief. We hebben ons lesje geleerd.

4 opmerkingen:

  1. Was 't niet makkelijker om het scherm ondersteboven te plaatsen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben inderdaad ons scherm ondersteboven moeten plaatsen om het op te lossen! En eerst wilden we zelfs op ons hoofd gaan staan... Maar beide was eerlijk gezegd geen zicht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh...
    Jammer dat ik er niet bij was. Moet eerder grappig dan geen zicht geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo grappig! Het ergste dat wij (een paar keer) hebben gehad was dat we ineens door toedoen van kleine vingertjes een querty-klavier hadden, maar met azerty-toetsen...

    BeantwoordenVerwijderen