Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 22 juli 2011

Schoolmijmering in volle vakantietijd...

Vrijdag 1 juli was hier de laatste schooldag. Tijd om de juffen van onze kids te bedanken (met Vlaamse Delacre-koekjes uit de Super-U!) en hen op foto vast te leggen. Met Thomas' klas trok ik die dag mee op uitstap naar Château du Hohlandsbourg vanwaar we een prachtig zicht hadden op de stad Colmar.
Het is nu hopen dat de nieuwe juffen in september ook zo goed zullen meevallen. De juf linksboven in de fotocollage houden we zeker nog een tijdje: haar extra Franse lessen voor Thomas en Britt met de "Grenadine-methode" bij ons thuis zijn schitterend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten