Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 9 december 2011

Worldwide candle lighting

Dat was het dan
Even daar en dan weer weg
Even alles, dan weer niets
Even iemand en dan niemand
Enkel blijft de zucht
Van hoe het is gegaan

G. Van der Stighelen

Een golf van licht over de wereld...
Ook hier zal zondag om 19u een kaarsje branden.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige tekst!
    Samen branden we zondag een kaarsje voor Ster*, Janne* en al de andere sterretjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zal er ook een kaarsje branden. Las in het weekend magazine van de Morgen een paar weekends geleden een heel goed interview met Guillaume Van der Stighelen. Als je dat nog niet zou hebben, wil ik het zeker aan jou bezorgen. Lieve An, tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo An & co,
    Toevallig kijk ik hier op zondag om 19uur en toevallig branden er ook vier kaarsjes. Echt waar, écht toeval... Mijn gedachten gaan nu naar jullie, jullie sterretje...
    Lieve groet vanuit Wezemaal, Carla

    BeantwoordenVerwijderen