Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 15 mei 2012

Schoenen uit!

"Jullie mogen jullie schoenen aanhouden op de parket. Jullie zeker." En hij lachte hartelijk met zijn eigen opmerking. Want daar stonden we dus afgelopen weekend: in de living van ons eigen huis in België, klaar om afscheid te nemen van onze huurder en zijn gezin. In juli keren ze terug naar hun thuisland Tsjechië. Fijne mensen die 2 jaar goed zorg gedragen hebben voor ons huis. De volgende huurders mogen een kopie zijn. Onze parket zal het waarderen. En ja, we hebben onze schoenen zondag dus uitgedaan. Al deden we dat zelf vroeger zeker niet systematisch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten