Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 23 april 2013

106

 
'Moeke Perk' werd geboren in 1901 en kreeg zes kinderen. Ze werd 97 jaar en ik heb haar goed gekend. Mijn grootmoeder langs vaders kant is haar oudste dochter. Ondertussen zijn we met meer dan 100 nakomelingen en werd er het laatste weekend van de paasvakantie in Berlaar een groot familiefeest georganiseerd. Het was meer dan 20 jaar geleden dat we met z'n allen samenkwamen en we zouden met 106 aanwezigen zijn. Maar echt natellen doe je vanaf een bepaald aantal niet meer ;-)

'Is dat nu allemaal familie?' vroeg Thomas me nog verbaasd.
'Ja, jongen. En jij bent één van de vele achter-achterkleinkinderen.'
'Ooo,' was het enige wat hij antwoordde.

Een groep van 106 mensen kan behoorlijk indruk maken. Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten