Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 22 augustus 2013

Eilandgevoel



Vliegtuig, trein, bus, boot, bus:
het werd een hele onderneming om er te geraken...

Maar wat hebben we genoten van onze drie dagen op Texel!

Fietsen van knooppunt naar knooppunt
- met wind mee en wind tegen -
en veel terrasjes doen...

Lange strandwandelingen maken
en schelpjes rapen...

Een zee van tijd ook onder ons tweeën!

Weemoed is me niet vreemd bij de terugkeer uit vakantie,
maar gisteren wilde ik écht niet terug naar het vasteland.

Het 'eilandgevoel' beviel me best.

Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Wow jong, zo schoon. Klinkt goed !
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, hier ook vaak weemoed als we terugkomen van vakantie. en dat vertaalt zich helaas vaak in slechtgezindheid. fijn dat jullie het zo fijn hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat de wind nog lang nawaaien door je haren om zo het vakantiegevoel ook in de terugkeer van de routine in september en de erna volgende maanden te behouden.

    BeantwoordenVerwijderen