Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 20 september 2013

Met één hand


Na haar eerste echte tekenles zat dochterlief enthousiast naast me in de auto. En het resultaat mag inderdaad gezien worden! Want de tekenleraar is een vriendelijke man die zijn leerlingen met concrete tips onmiddellijk goed op weg helpt en dat werkt zeker erg motiverend. Tof!!


Tijdens het kennismakingsmoment vorige week gaf de leraar ook reeds enthousiast toelichting bij zijn lessenreeks "Beaux Arts". Ontspannen met één hand in de broekzak. Tenminste, dat veronderstelden we toch allemaal: dat de éne hand in zijn broekzak rustte terwijl de andere met drukke gebaren zijn woorden onderstreepte.

Tot Britt deze woensdag terug naast me in de auto zat...

'Kijk, mama, mijn eerste tekening! Mooi, hé! En wist je dat onze leraar maar één hand heeft?'

'Nee, dat wist ik niet. Maar ik weet wel dat we een zeer goede tekenleraar gevonden hebben.'

En ik ben heel dankbaar terug naar huis gereden.

Posted by Picasa

2 opmerkingen: