Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 25 september 2016

Gagné!


'De eerste ronde probeerde ik gewoon te volgen, de tweede ronde ben ik dan geaccelereerd,' zei Kobe gisteren na afloop tegen de interviewer.

'Ooh, die gaat dat hier gewoon winnen!' zei ook de vriendin uit België reeds tijdens de koers en ze liep verder enthousiast op en neer langs het parcours.

Twee dagen cyclo-cross vlakbij huis, onder een stralend warme herfstzon...

De Vlaamse supporters voor onze kleine kampioen straalden zo mogelijk nog harder :-)

4 opmerkingen:

  1. Wow, wat ne kei- echte foto van een winner !Za-lig om te zien :) Ik kan me een beetje voorstellen hoe dat voor jullie "in het echt" was. Die gaat nog ooit de Tour de France rijden !( ik meen het)

    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! We waren ook echt trots en ontroerd toen zijn kinderstemmetje ernstig door de luidsprekers klonk :-)

      Verwijderen
  2. Oh, dat kan ik me helemaal voorstellen nu je dat zo schrijft !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als hij dan later een bekende wielrenner is halen ze dit interview vast eens terug boven😊

    BeantwoordenVerwijderen