Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 2 oktober 2016

Empathie


Verbonden blijven. Zeker als het moeilijk gaat.

Vanochtend brandde ik enkele kaarsjes in onze parochiekerk,
voor lieve vrienden in België die het moeilijk hebben...

En ik vroeg het me oprecht af,
of ik voor hen voldoende aanwezig ben.

Proberen, doe ik het zeker.
Maar of het voldoende is?

Eerlijk waar, ik weet het niet.

X

2 opmerkingen:

  1. Je bent veel meer aanwezig dan mensen kortbij, doet zo'n deugd! Het filmpje is ook super.
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé An,
    Jij bent een held in empathie ! Lieve groet voor ik naar 't werk vertrek. Filmpje nog niet helemaal bekeken, want ik wou reageren :) Tof dat je Brené Brown ontdekte. Ik heb hier een boek van haar onder mijn hoofdkussen liggen. Toeval alweer ! Dikke knuf, DVK

    BeantwoordenVerwijderen