Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 16 augustus 2017

Op onze berg

 
Dochterlief wilde graag naar het zuiden
- naar zon, zee en strand -
maar we trokken naar chalet Stoa (op 1950 meter hoogte)
op de knappe Zwitserse Bettmeralp.
 
Haar broers zwommen ook in de prachtige Bettmersee!
 
Het goede weer veranderde echter vlug,
wat aanvankelijk (!) voor zeer mooie foto's zorgde.

Gelukkig vierden we Jans verjaardag nog met
veel zon en vooral fijn gezelschap uit Winksele-Delle
in het gezellige stadje Brig.
 
 Maar toen kwam de mist opzetten...

En kregen we ook heel veel regen... 
 
Echt hondenweer!!

 Kobe liet zich op zijn VTT niet (her)kennen.

We gingen vaak naar het sportcentrum op onze berg...
 
om daar alle energie van ons trio kwijt te raken :-)
 
Maar intussen wil dochterlief volgende zomer dus zeker naar Biarritz!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten