Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 18 januari 2019

'Iets exotisch'

 
Ze vonden het 'iets exotisch' hebben om langs de gilets jaunes aan de Kaligone te rijden! Want ze staan hier nog steeds, in kampementen en met een aangestoken vuur (dat gisteravond blijkbaar uit de hand liep: de brandweer was er ook). De Vlaamse vrienden kwamen evengoed zonder vertraging toe en reden vanochtend alweer verder... Samen met manlief naar de Bettmeralp in Zwitserland. 
 
 
 
En hoe 'exotisch' het er straks op hun jaarlijkse mannenweekend aan toe gaat, zal ik maandagavond horen, wanneer ze hier moe en met straffe verhalen weer even halt houden. Voor nu moeten ze eerst alle drank en eten goed en wel in hun chalet op de berg krijgen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten